Wednesday, November 3, 2010

Globalni Kućni savet | B92 Blog

Globalni Kućni savet | B92 Blog

Dok uživate u ovom tekstu moje omiljene B92 blogerke, ja uzivam u njenoj knjizi ''Prici nikad kraja'' koju je objavio Booking 2008. godine a gde se nalaze Jelicini ali i Goricini (meni omiljena voditeljka jutarnjeg radio programa, nekad na B92 a danas na Radio Beogradu 1) tekstovi.
Predivna knjiga, koja moze svojim visprenim tekstovima da vas nasmeje, namrsti, zamisli... za sva raspolozenja.
Godine 2009. je izasla i prva samostalna knjiga g-dje Greganovicj - ''Samo da ti kazem'' a ove godine, u izdanju Alnarija i trecja - '' Od reci do reci''. Zao mi je sto nisam uspela da je kupim na sajmu a jos mi zalije sto nisam uhvatila Jelicu na potpisivanju knjiga. Zena je moj idol (u pisanju). :)

No comments: