Sunday, June 12, 2011

Life on Mars

Sometimes... I feel exactly like Sam, the main character in this series.
Prenosim opis sa jednog drugog (tuđeg) bloga, koji tako dobro opisuje i moje oduševljenje i ovom serijom i britanskim glumcima. - Salome's corner: Life on Mars
A tu je i legendarni David Bowie i light motiv cele serije: http://youtu.be/6C0RmRGTePw
Dovoljno je reći:
- serija ima odličnu muziku, dobro ukomponovanu sa radnjom, sa likovima, vrlo odgovarajuće...
- glumci su odlični. volim britanske glumce, a u zadnje vreme sve više i više me oduševljavaju.
- radnja jeste kao i sve policijske drame: idemo okolo i rešavamo slučajeve, ALI... with a twist, i to jako dobrim, koji ga izdvaja. Sviđa mi se ideja ''putovanja kroz vreme'' ili ''ne-realnosti''. Ne sviđa mi se što se moralo sve završiti. Sad skidam Ashes to ashes (2008), za koju kažu da je duhovni nastavak Life on Mars-a, ali bez Simms-a (too bad!). Ne očekujem ništa, ali me interesuje...
Life on Mars je jedna od boljih serija koju sam gledala u poslednje vreme. A najbolje od svega, na toj listi: boljih serija u poslednje vreme, se nalazi sve više britanskih i drugih ne-američkih serija.

No comments: