Friday, June 27, 2008

Policajci koje volimo

Bejah! I nezaboravno se provedoh!
Bez obzira sta neki zamerali, meni bilo super! Ljudi oko mene su uzivali u svirci, pevali iz sveg glasa, skakali (ne znam koja je to publika bila ''losa''!?)... Super nam je bilo. Nije bila ni velika guzva. Iskreno, ocekivala sam vise mase za ovakav kalibar muzicara. A oni, zvezde veceri su bili fenomenalni. Sting profesionalan, kao i uvek, sa fenomenalnim glasom; Koplend - ludak (u vrlo + smislu; jos cje postati moj omiljeni ''policajac''), jedini koji je uzivao u koncertu i to pokazivao; Samers... iako je sve odsvirao fantasticno, bez greske, bez zamerke... nije pokazao ni malo duha. A od njega se to ocekivalo. Od hladnog Stinga i ne, ali od njega... Ma, nema veze. U svakom slucaju, bio je to jedan lep provod i koncert koji cju dugo pamtiti (a posebno moj prvi put kolima u Beogradu:)). Da nisam otisla, uvek bih sebi prebacivala. Ovako... Ja sam zadovoljna koncertom, whatever they (dzangrizavi mediji poput Blic-a) say.

No comments: